fredag 13. mars 2020

Dato: 13.03.2020

 Idag skulle vi ikkje på utplassering grunna coronaviruset, så vi fann ut at vi skulle ut ein tur og handle. Dagen starta tideleg, klokka 08.00 vokna eg og var lys våken. Medan eg venta på at dei andre skulle vokne og gjer seg klar, åt eg frukost og sminka meg. Rett før klokka 11.00 var eg, Emma, Sofia og Edel Anne klare så vi tok buss og undergrunn til Oxford Street.
På Oxford Street handla vi for siste restane av pengane våre, vi var innom butikkar som TopShop, Urban, Too faced osv. Då klokka nerma seg 16.00 fann vi ut at vi for på McDonalds og kjøpte mat. Vi for heim i 18.00 tiden med undergrunnen og buss. Då vi kom heim rydda vi og spelte litt spill. 

Corona og heimtur
 Tideleg på morgonen fekk vi beskjed om kor tid vi skulle at fly til Norge igjen, aktså på søndag. Desverre heile to vekrer før vi eitgentleg skulle dra heim. Heime i Noreg må vi vere i karantene i 14 dagar for at vi skal vere sikker på at vi ikkje har corona. Vi har diskutert mykje rundt dette, kvar vi skal vere, om vi får privat skyss heim osv. Eg tenkjer at det blir rart å dra heim sidan det har skjedd så mykje denne veka eg har vert vekke, skulane er ikkje opne og desverre treningsstudio stenge fram over.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dato: 13.03.2020   Idag skulle vi ikkje på utplassering grunna coronaviruset, så vi fann ut at vi skulle ut ein tur og handle. Dagen start...